Wij willen bij Strix alles doen om jou zo goed mogelijk te helpen in het aanpakken van jouw situatie. Aan de hand van evaluatiegesprekken willen we elkaar op de hoogte houden hoe we met elkaar samenwerken om de afgesproken doelstellingen te behalen. Ondanks alle goede bedoelingen kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over de begeleiding en ondersteuning die je ontvangt.

Maakt het bespreekbaar

Mocht je ergens ontevreden over zijn laat het ons dan weten. We kunnen dan samen zoeken naar een oplossing. Bespreek eerst de klacht met je begeleider of anders met de klachtenfunctionaris/vertrouwenspersoon. Om tot een oplossing te kunnen komen maken we gebruik van de incident-/klachtenanalyse volgens de PRISMA methodiek .

Klachtenfunctionaris/vertrouwenspersoon:

De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en kiest geen partij. De informatie die je deelt met de klachtenfunctionaris is vertrouwelijk.

De klachtenfunctionaris neemt na ontvangst van de klacht binnen 2 werkdagen contact met je op.

 

Klachtenfunctionaris/vertrouwenspersoon Jeughulp:

Greet van Keulen via bericht@greetvankeulenontwikkelt.nl , 06-25002965.

Of neem contact op met AKJ, https://www.akj.nl  Telefoonnummer:  088 555 1000

Klachtenfunctionaris/vertrouwenspersoon WMO: 

Greet van Keulen via bericht@greetvankeulenontwikkelt.nl , 06-25002965